Thursday, February 21, 2008

Bad Day!!! =.=

Today is a bad day for me.

好不容易赶完我的全部功课,今天准备交了。。。以为一切都没事!!!我也如期温习功课,因为今天有两个考试。 今天一早就起身,赶到学校考试。原本信心还足以应付考试的。但,实在是考的不够好。

这就算了。过后考另一个科目,谁知道一看到考试卷,三题都不会,怎么办才好呢? 难道我读的都是废的?? 时间又不够,根本来不及探讨题目,又是开卷考试。其实没什么分别咯。都是不会做。唉~~~

考完了真的觉得很沮散,不知如何是好? 压力真的很大。不懂如何向妈妈交待。现在真的是筋疲力尽,很累。不知要如何面对自己的成绩。

下雨天又开始来了,象征我现在的心情,阴沉,沉重,无能为力。不过至少有一个好处,那就是很好睡。。。 哈哈!!!

我很喜欢这首歌,名为 Bad Day!!!

There is a moment,
when i need u the most,
u cannot believe tat the magic has lost,
u tell me the blue sky fade away,
u tell me ur passion gonna away,
and i no need carry on.

coz U hv a bad day,
u taking one down,
u sing a sad song,
juz to turn it around.

U say u donno,
u tell me don lie,
u walk at a smile and u go for a ride.

U had a bad day,
the camera don lie,
i am coming back down,
and i really don mind.
U had a bad day,
u had a bad day!!!

PS:
I need a blue sky holiday,
Haha~~~ THis one is my ps.... really need rest.

No comments: