Monday, February 4, 2008

Happy Chinese New Year

Damm bored now... Waiting the time to go hometown. Still hv many hours to go. Unlike my other coursemates, all go back hometown oledi. Sienzzzz...

Few days ago, my left eye pain and red. Donno wat happen... Is it caused by the toothpaste which go in my eye accidentally tat time? Donno la. Anyway, now is better. But the worse thing happen!!! I cant see clearly using my left eye. Wat happen??? I donno. Feel scared leh. Hope will be fine.

Last night, someone said to me tat he wanted to chash me... xlolx... Is he serious??? Actually he can find a better one but not me. Haha~~~ Anyway, i think he is jokking and kidding only. I didnt put it in heart much. Juz let it be.

我的见解是: 笨蛋
女生:

很多时候我因为害怕受伤,所以就选择先放弃。
也可以因为我太爱自由,所以明明渴望爱情,却依然不自让别人进入我的世界。

男生:

难道, 我不能给你百分百的信心吗?
你知道,我一直有多在乎你。。。

女生:

我珍惜这份安全感,却担心他的期限。
所以每天的感觉,还是孤独的。
我还是需要一个人好好想一想。

男生:

这段日子,你真的过的好吗?

女生:

没有你的早晨,加了糖的咖啡,是苦的。

男生:

当时,我尊重你的要求,所以我离开了。
但,这段日子,你过的不开心,所以我就回来了。

女生:

也许,我连自己要什么,我都不知道。
我一个人悠游淡淡,你又走了,也没有了目标,
梦里醒来,才发现墙上已经不觉写满你的名字。

男生:

单身是茫然,恋爱也彷徨。
所以我用时间来证明我的这颗心,不会因为你的曾经的放弃而改变。

女生:

难道我真的是一个笨蛋,一直错过已经在身边的幸福。

男生:

我们只是用时间证明我们需要什么。
时间让我们认识了自己,也肯定了对方。

女生:

因为你,让我知道,
真正的幸福是什么。

No comments: